Δευτέρα 26 Ιανουαρίου 2009

Οι φωτογραφίες της πρώτης σελίδος

Οι φωτογραφίες που βλέπετε στον τίτλο του ιστολογίου, είναι τέσσερις:

Πρώτος ο πατέρας μου Δημοσθένης. Αντιστράτηγος ε.α., διπλωματούχος Νομικής Σχολής Αθηνών και μία από τις κορυφαίες προσωπικότητες με ιστορία και διαδρομή ήθους στον Ελληνικό Στρατό. Η φωτο είναι από την εποχή που ήταν Διοικητής στην IV Μεραρχία Πεζικού στην Τρίπολη. Μετά την αποστρατεία του, του απενεμήθη ο τίτλος του Επίτιμου Δκτή της IV ΜΠ. Γεννημένος το 1924 στη Νεστάνη, σήμερα ζεί στο χωριό με την μητέρα μου Βασιλική.
Η καταγωγή της μητέρας μου είναι από την Λαμία (ο παπούς μου Γεώργιος Σπανός ήταν από τη Λαμία και η γιαγιά μου Αικατερίνη από την Αράχωβα).
Οι άλλοι παπούδες μου από τον πατέρα μου, ο Κωνσταντίνος και η Χριστίνα (το γένος Μουστακοπούλου), ήταν Νεστανιώτες.

Στην 2η φωτο είναι οι δύο γιοί μου: Ο Δημοσθένης και ο Φίλιππος-Δημήτριος με φόντο την εκκλησία της Αγίας Φωτεινής στη Μαντινεία. Στην τρίτη φωτογραφία, ο επιβλητικός Γουλάς, το σήμα κατατεθέν της Νεστάνης! Και στην τέταρτη, η εκκλησία του Αγίου Νικολάου στη Μηλιά.

Φωτογραφίες δικές μου, της γυναίκας μου και του αδελφού μου π. Ζηνοβίου, εν καιρώ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου