Πέμπτη 22 Ιανουαρίου 2009

Γνωριμία

Σας καλοσωρίζω στο ιστολόγιό μου.

Κάποιοι θα με γνωρίζουν λόγω και της ιδιότητός μου. Είμαι Στρ. γιατρός, Δερματολόγος και ζω στη Τρίπολη όπου και διατηρώ ιδιωτικό ιατρείο. Εχω διατελέσει Δκτης του 215 Τάγματος Υγειονομικού και Δντης Υγειονομικού στην XV Μεραρχία Πεζικού στην Καστοριά, Δντης Υγειονομικού στην IV Μεραρχία Πεζικού, Διευθυντής του 411 Γεν. Στρατ. Νοσοκομείου Τρίπολης και Δντης στο 401 Γεν. Στρ. Νοσοκομείο της Αθήνας από όπου και αποστρατεύτηκα το 2005 μετά από δικιά μου αίτηση.

Χρόνια τώρα, η αγάπη του πατέρα μου Δημοσθένη (απόστρατος πιά στρατηγός, ηλικίας 84 ετών) για το χωριό του τη Νεστάνη, μεταδόθηκε και σε μένα και ελπίζω και στην οικογένειά μου. Κάθε Σαββατοκύριακο, μας βρίσκει εκεί και φυσικά το καλοκαίρι, όπου και περνάμε το μεγαλύτερο μερος των διακοπών τους τα παιδιά.
Αποφάσισα να ξεκινήσω αυτό εδώ το ιστολόγιο, για πολλούς λόγους. Εκτός από την προσωπική μου ευχαρίστηση, τη αγάπη για το χωριό, θάθελα να το αφήσω σαν παρακαταθήκη και στα παιδιά μου αλλά και να μεταφέρω νέα και πληροφορίες από το χωριό μας σε όλους τους πατριώτες και μη, στο εσωτερικό και εξωτερικό (όπου ζουν και οι περισσότεροι Νεστανιώτες). Πολλά στοιχεία θα παραθέτω κι από το καταπληκτικό ιστορικό έργο του εκλιπόντος Αθ. Παπαγιάννη, ο οποίος άφησε πίσω του τεράστιο όγκο πληροφοριών.
Παρακάλεσα και τον γέροντα πατέρα μου να συνεισφέρει, αν και χρόνια τώρα προσφέρει κι αυτός στο χωριό με την έκδοση της εφημερίδας ΝΕΣΤΑΝΗ η οποία "ταξιδεύει" κάθε τρίμηνο σε Αμερική, Αυστραλία και Καναδά για να μεταφέρει τα νέα του χωριού στους ξενιτεμένους πατριώτες. Ενας από τους σκοπούς μου είναι να ψηφιοποιήσω όλο το αρχείο της εφημερίδας. Αν κάποιος θέλει να βοηθήσει σε αυτό, ας μου στείλει mail.
Λόγω έλλειπούς χρόνου, υποοθέτω ότι η ενημέρωση του blog θα είναι αργή. Προσκαλώ λοιπόν όλους τους συμπατριώτες που θέλουν να αναρτούν κείμενά τους (εκτός από αυτά που στέλνετε στην εφημερίδα ΝΕΣΤΑΝΗ) να το κάνουν και με χαρά θα τα δημοσιεύω. Δεκτές επίσης φωτογραφίες, νέα από το εξωτερικό, links που έχουν σχέση με τη Νεστάνη και θα αναρτηθούν εδω κλπ.

Λόγω επικαιρότητας και για να "ζεσταθεί" λίγο το blog, θα παραθέσω κάποια posts από τον φίλο συμπατριώτη skinious που ασχολήθηκε λίγο με το περίφημο θέμα του νερού της Νεστάνης και την επικείμενη παραχώρησή του από την Μητρόπολη σε ιδιώτες προς εκμετάλλευσι (εμφιάλωση).

Εύχομαι Καλό 2009 με υγεία, ευτυχία και ΕΙΡΗΝΗ σε όλο τον κόσμο.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου