Κυριακή 24 Οκτωβρίου 2010

Προσοχή στη Ψήφο σας!

Οι εκλογές πλησιάζουν, οι συνδυασμοί έκαναν τα προεκλογικά τους εγκαίνεια. Μερικές παρατηρήσεις:

1. Ο κάθε πικραμένος μπήκε υποψήφιος. Υπήρχε δυσκολία στη κατάρτηση των συνδυασμών κι έτσι βρήκαν την ευκαιρία και παρείσφρισαν διάφοροι άσχετοι κι ανίκανοι.

2. Οι επαγγελματίες πολιτικοί πανταχού παρόντες, ιδιαίτερα όμως σε ένα συνδυασμό, που φυσικά δεν θα τον αναφέρω εδώ. Ενας συνδυασμός ξυπνάει άσχημες μνήμες από το παρελθόν: χρησιμοποιεί γνωστό ΦΑΝΤΑΣΜΑ του ΠΑΡΕΛΘΟΝΤΟΣ, που πλούτισε από την "καριέρα" του στη Νεστάνη. Ταξίματα, δωροδοκίες, εκβιασμοί προς εξεύρεσιν ψήφων στο χωριό μας. Ολες οι παλιές καλές συνταγές...

3. Ο Νίκος Δελφάκης και ο Κώστας Γεωργακόπουλος, μου ζήτησαν να ενταχθώ στα ψηφοδέλτιά τους. Το γενικότερο όμως κλίμα απαξίωσης των εκλογών, οι πρόσφατες περιπέτειες υγείας του πατέρα μου, τα παιδιά που πάνε λύκειο (ο Δημοσθένης) αλλά κυρίως το ότι αγαπάω την επιστήμη μου η οποία αυτή τη στιγμή μου τρώει ώρες δουλειάς και διαβάσματος, ήταν οι λόγοι άρνησής μου. Αν επέλεγα να ενταχθώ και τυχόν εκλεγόμουνα, τότε, λόγω χαρακτήρος δεν θα δεχόμουνα με τίποτα να είμαι διακοσμητικό στοιχείο: θα δούλευα και αυτό, τουλάχιστον πρός το παρόν απαιτεί πολύ χρόνο που δεν τον έχω.

4. Πιστεύω ότι οι "κομματικές" επιλογές θα πεθάνουν σε αυτή την αναμέτρηση. Η ΑΠΟΧΗ και το ΛΕΥΚΟ είναι αποδεκτή για μένα στάση. Οι πολιτικοί θα πρέπει να πάρουν ένα ηχηρό μήνυμα. ΟΜΩΣ, αποδεκτή είναι και η ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ ψήφος: Αν δεν απέχω, τότε θα ψηφίσω προσωπικά 1-2 άτομα που πραγματικά ξέρω ότι είναι έντιμα και δουλεύουν. Υπάρχουν και μερικοί τέτοιοι.

5. Τέλος εποχής και για τον Τσαγκούρη το Γιώργο. Μιας εποχής που κανείς δεν θάχει να θυμάται τίποτα, εκτός ίσως από την αλλαγή του αποχετευτικού δικτύου του χωριού. Αμφιβάλλω αν θυμάται κι αυτός τίποτα... Λυπάμαι για τις εκλογικές του προτιμήσεις, ΧΑΛΑΣΕ και την ΥΣΤΕΡΟΦΗΜΙΑ του.

6. Κατά βάθος είμαι "Αντι-Καλλικρατικός". Τα νέα φέουδα θα είναι η ταφόπλακα της υπαίθρου και της αγροτιάς. Αν ο "Καποδίστριας" πυροβόλησε θανάσιμα την ύπαιθρο, ο "Καλλικράτης" θα της δώσει τη χαριστική βολή.

Αυτές είναι αγαπητοί συμπατριώτες και φίλοι οι σκέψεις μου τούτες τις στιγμές. Εν αναμονή των εξελίξεων λοιπόν και ΠΡΟΣΕΞΤΕ, ΑΝ ΨΗΦΙΣΕΤΕ, ΠΟΙΟΝ ΘΑ ΨΗΦΙΣΕΤΕ! ΟΧΙ ΠΑΛΙ ΣΤΑ ΛΑΜΟΓΙΑ, θα φάνε, και θα πιούν πάλι εις υγείαν των κορόϊδων.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου